datum | 8.2-12.2.2021 |
Alergeny | |
pondělí |
8.2. | ||
polévka | Francouzský vývar | 1,3 | |
1 | Vepřové ragů po myslivecku, rýže | 1,3 | |
2 Odlehčená Strava | Milánské kuřecí medailonky, brambor | 1,3,7 | |
úterý |
9.2. | ||
polévka | Bramboračka | 1,3 | |
1 | Svíčková na smetaně, houskový knedlík | 3,7 | |
2 OS | Kuřecí maso na zelenině , kus-kus | 1,3 | |
středa |
10.2. | ||
polévka | Hovězí vývar s masem a kapáním | 3 | |
1 | Chalupářský guláš, kolínka | 7 | |
2 OS | Mořská štika na kmíně, brambor | 3,7 | |
čtvrtek |
11.2. | ||
polévka | Uzená s masem a rýží | 1,3, | |
1 | Sekané biftečky, opečený brambor, česnekový dresing | 1,3,7 | |
2 OS | Kynuté ovocné knedlíky, tvaroh, máslo, cukr | 1,3 | |
pátek |
12.2. | ||
polévka | Drůbeží vývar s těstovinou | 1,3 | |
1 | Kuře na divoko, rýže | 1,3 | |
2 OS | Boloňské špagety sypané sýrem | 1,3 |
JÍDELNÍ LÍSTEK na 8. – 12.2.
4. 2. 2021PRŮZKUM SPOKOJENOSTI UŽIVATELŮ PEČOVATELSKÉ SLUŽBY v roce 2020
28. 1. 2021Sběr dotazníků probíhal v listopadu (do konce měsíce). Klientům, kteří v té době službu využívali jsme rozdali 79 dotazníků. Zpět se nám jich vrátilo 51, což je 64,5.%.
Průzkum měl 2 části – část pro naši PS a část pro dodavatele obědů. Každý si připravoval i vyhodnocoval svou část. Předkládáme vyhodnocení obou částí. Náš komentář se však týká jen části, která se týká PS.
Jako každý rok ne všichni dotazník vyplňovali stejně pečlivě a zodpovědně. Leckdo neodpověděl na všechny otázky.
U většiny otázek bylo hodnocení na „školní“ škále 1 – 5. Průměrnou známku jsme počítali ze všech dotazníků, kde byla některá známka zatržena. Nikoli tedy z úplně všech dotazníků. Pokud u některé otázky odpovědělo např. jen 40 lidí, počítali jsme průměr ze 40, nikoli ze všech 51. Někdy se stalo, že známka zatržena nebyla, ale byl uveden slovní komentář. Někdy byl slovní komentář i známka. Všechny slovní komentáře poměrně důsledně a přesně přepisujeme.
Většina otázek je stejná nebo podobná jako v předchozích letech. Zájemci tedy mohou srovnávat s předchozími lety. Výsledky průzkumu za poslední léta jsou uvedeny na naší internetové stránce.
U „známkovacích“ otázek jsou výsledky, tedy průměrné „známky“ obdobné jako v předchozích letech. U otázek, u kterých lze srovnávat průměr, došlo oproti roku 2019 u 8 otázek k mírnému zlepšení, u 3 k mírnému zhoršení (ale většinou jen v řádu setin, což je zanedbatelné), u dvou otázek byla průměrná „známky“ stejná.
Neuvádíme hodnocení jednotlivých zaměstnanců. Těm bylo hodnocení předloženo k jejich osobní sebereflexi.
Vážení uživatelé služeb PS,
v rámci zvyšování kvality našich služeb se na vás každoročně obracíme s prosbou o vyplnění dotazníku, týkajícího se vaší spokojenosti s naší pečovatelskou službou Horizont.
V tomto dotazníku máte možnost se vyjádřit k fungování naší pečovatelské služby a informovat nás o tom, co vám na našich službách vyhovuje a co byste naopak rádi změnili. Vyplněním dotazníků nám dáváte možnost naše služby zlepšovat, tak aby vyhovovaly co největšímu počtu našich uživatelů.
Průzkum spokojenosti je ANONYMNÍ. Proto také dotazník dostáváte v obálce spolu se samolepicím štítkem a zalepený v této obálce a zapečetěný štítkem jej prosím vraťte pečovatelkám. Vyplňování dotazníku je dobrovolné, avšak nesdělíte-li nám váš názor, těžko můžeme něco změnit.
Zaručujeme vám, že vaše dotazníky budou otevírány až všechny najednou.
Pokud vám tento způsob nepřijde dostatečně anonymní, můžete dotazník odeslat poštou nebo vhodit do schránky na domě centra pečovatelské služby HORIZONT (Na Vrchmezí 8/231, Praha 6, 160 00), případně jej můžete vhodit do schránky důvěry. Ty máme dvě. Jednu najdete v přízemí budovy vedle schodů v chodbičce naproti výtahu a druhou před domem vedle vstupu do výtahu. Schránky lze použít tak, aby vás při vhazování dotazníku nikdo neviděl.
Dotazníky prosím odevzdávejte do 30.11.2020. Odevzdat dotazník později nebude možné. Pokud tedy chcete, aby váš názor byl součástí vyhodnocování, prosíme, dodržte tento termín odevzdání.
Výsledky tohoto anonymního průzkumu poskytneme ke shlédnutí Radě MČ Praha – Suchdol (která nás finančně podporuje) a Střediskové radě Horizontu (která je naším řídícím orgánem) a kromě vás se za kvalitu poskytovaných služeb zodpovídáme i těmto institucím a v případě vaší nespokojenosti s námi právě ony mohou jednat ve váš prospěch. Pro zájemce budou výsledky přístupné na našich internetových stránkách www.centrumhorizont.cz.
Také v tomto roce pro vás sestavili druhou část dotazníku v restauraci Na Farmě, odkud vozíme obědy, neboť i jim záleží na vaší spokojenosti. Výsledky této části ankety budou vyhodnocovat přímo zaměstnanci restaurace a Vaše návrhy a hodnocení se pokusí co nejdříve zapracovat do jídelníčku a to v případě, bude-li změna žádána od většího množství uživatelů. Věnujte tedy také anketě z restaurace patřičnou pozornost. Pokud dovoz obědů nevyužíváte, tak samozřejmě druhou část ankety nevyplňujte.
!! Pokud využíváte pouze službu zajištění stravy, nezapomeňte vyplnit i první část ankety a nejen pouze dotazník z restaurace. Důležité jsou pro nás obě části.
ČÁST Č.1
Vybrané odpovědi k otázkám vždy zakroužkujte. Ke všem otázkám můžete, chcete-li doplnit i slovní komentář, proč jste zvolili právě danou odpověď. Za každou z vašich odpovědí budeme rádi.
1) Jaké úkony Vám poskytuje PS Horizont?
a) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu (pomoc s podáním jídla a pití,
s oblékáním…) 3x
b) pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu 5x
c) poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy (např. dovoz obědů…) 29x
d) pomoc při zajištění chodu domácnosti( např. úklidy, praní, žehlení, nákupy…) 9x
e) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím (např. procházky, rozhovory..) 4x
f) akutní pochůzky (náhlé vyzvednutí léků, nečekaný nákup apod.) 3x
g) dovoz autem 5x
h) půjčení kompenzačních pomůcek 1x
ch) masáže 1x
poznámka: „Omezila jsem návštěvy ke mě.“
2) Vyhovuje Vám provozní doba pečovatelské služby? Tedy doba, kdy můžete využít našich služeb?
1 2 3 4 5
Ano, určitě Spíše ano Je mi to jedno Spíše ne Ne, nevyhovuje
Průměrná „známka“ je 1,27
3) Prosím ohodnoťte kvalitu provádění pečovatelských úkonů, které využíváte. Zakroužkujte vybranou odpověď.
1 2 3 4 5
velmi spokojen/a spíše spokojen/a spokojen/a spíše nespokojen/a velmi nespokojen/a
Průměrná „známka“ je 1,33
3) Prosím ohodnoťte vlastnosti jednotlivých členů personálu na škále od 1-5 jako ve škole, kdy 1 znamená nejlepší známku. Neznáte-li někoho z pracovníků, nemusíte ho hodnotit, avšak prosíme, abyste k osobě přidali poznámku o tom, že pracovníka neznáte, tzn. nikdy jste se s ním nesetkali. V určitých ohledech můžete hodnotit práci i těch z nás, se kterými se pravidelně nesetkáváte nebo osobně neznáte (připravují vyúčtování, přebírají a předávají informace, komunikujete s nimi telefonem …)
Budeme rádi, když si dáte tu práci a zakroužkujte pozitivní i negativní jednotlivých pracovníků pečovatelské služby. Které vlastnosti ho charakterizují? Jak na vás působí? Napadají Vás další vlastnosti, které ho charakterizují? Vzhledem k různým rolím, které zde různí pracovníci zastávají, není samozřejmě možné, abyste u všech osob hodnotili vše. Zatrhávejte tedy tak, jak jednotlivé osoby znáte (někoho více, někoho méně, někoho více osobně, někoho spíše „nadálku“). U někoho bude zatržených vlastností více, u jiných méně – a je to tak pořádku).
………………………………
Profesionalita 1 2 3 4 5
Zodpovědnost 1 2 3 4 5
Dochvilnost 1 2 3 4 5
Pečlivost 1 2 3 4 5
Důvěryhodnost 1 2 3 4 5
Trpělivost 1 2 3 4 5
Prosíme vás i o zatržení (či doplnění) dalších vlastností, které vedoucího charakterizují
Zodpovědný / Nespolehlivý / Dochvilný / Chodí pozdě / Chodí pozdě bez omluvy / Odchází před dokončením práce / Pečlivý / Lajdácký / Puntičkář / V práci rychlý / Pomalý / Rozvážný / Zbrklý / Snaží se mít práci co nejdříve za sebou na úkor kvality / Pracovitý / Líný / Důvěryhodný / Nevěřím mu / Jemný / Hrubý / Trpělivý / Netrpělivý / Pořád ve spěchu / Dobře si popovídáme / Ptá se na věci, do kterých mu moc není (příliš zvědavý) / Vyrovnaný / Náladový / Uzná chybu / Chce mít vždy pravdu / Respektuje mě – váží si mě / Jedná svévolně, rozhoduje za mě, cítím se s ním poníženě, vnucuje mi své představy / Nehodnotí mě ani mé okolí / Ohleduplný / Lhostejný / Přehnaně starostlivý / Umí odlehčit i vážnou situaci / Nebere nic vážně / Uklidňující / Rozrušující / Mluví příliš složitě / Je srozumitelný / Dokáže mě ocenit (povzbuzuje, motivuje mě) / Má pochopení (rozumí mi, dokáže se vcítit) / Pohotový (dokáže si poradit v nenadálé situaci) / Vyzná se ve své profesi, dokáže mi poradit, jak či s kým mám svou situaci řešit apod.
Jiné………..
- HODNOCENÍ JEDNOTLIVÝCH ZAMĚSTNANCŮ NEUVÁDÍME. BYLY PŘEDÁNY PRACOVNICÍM JAKO PODNĚT K OSOBNÍ SEBEREFLEXI.
5) Víte jak se zachovat v případě nespokojenosti s poskytováním služeb naší PS, popřípadě s personálem?
1 2 3 4 5
určitě ano spíše ano nejsem si jistý/á spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 1,36
6) Stalo se Vám někdy, že jste byl/a nespokojený/á nebo měl/ a potřebu si stěžovat?
(Tato otázka se NETÝKÁ chuti a kvality jídla. Spokojenosti se stravou zjišťuje samostatný dotazník Restaurace Na Farmě, který jste obdrželi v obálce s tímto dotazníkem Horizontu. )
1 2 3 4 5
určitě ne spíše ne nevím spíše ano určitě ano
- Průměrná „známka“ je 1,41
V případě, že ano, jak jste se zachoval/a? Zakroužkujte prosím odpověď.
a) Mlčel/a jsem
b) Nebylo to tak důležité, neřešil/a jsem to – 3x
c) Hned jsem to sdělil/a přítomné osobě a vyřešili jsme to; – 3x
d) Hned jsem to sdělil/a přítomné osobě, ale nevyřešili jsme to;
e) Sdělila jsem to vedení organizace;
f) Jiné ……………
7) Jsou Vaše požadavky, případně stížnosti, vyslyšeny a vyřizovány ?
1 2 3 4 5
určitě ano spíše ano jak kdy spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 1,17
8) Stalo se někdy, že by Vám personál podle Vašeho mínění neoprávněně odmítl v něčem vyhovět?
1 2 3 4 5
určitě ne spíše ne nevím spíše ano určitě ano
- Průměrná „známka“ je 1,14
9) Jak jste spokojen/a se spolehlivostí místní pečovatelské služby?
1 2 3 4 5
velmi spokojen/a spíše spokojen/a spokojen/a spíše nespokojen/a nespokojen/a
- Průměrná „známka“ je 1,33
10) Cítíte se být dostatečně informován/a o všech úkonech, které místní pečovatelská služba nabízí?
1 2 3 4
určitě ano spíše ano spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 1,31
11) Víte jak postupovat, kdybyste chtěl/a služby rozšířit o jiné úkony?
1 2 3 4 5
určitě ano spíše ano nejsem si jistý/á spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 1,39
a) Uvažujete o rozšíření služeb?
ANO 5x NE 31x (častokrát s poznámkou „zatím“)
b) Pokud NE, tak proč?
- nepotřebuji další služby 24x
- mám pocit, že toho mají pečovatelky moc 3x
- z finančních důvodů 1x
- nechci obtěžovat 3x
- jiné ( upřesněte)……
12) Máte přehled o doprovodných aktivitách, které se v Centru pro seniory HORIZONT odehrávají?
1 2 3 4
Určitě ano spíše ano spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 2,28
Poznámky: „Neznám doprovodné služby“
Jak se o nich dovídáte? zakroužkujte prosím odpověď:
a) dostávám pravidelně tištěný program 11x
b) letáčky na veřejných vývěskách 5x
c) informace v Suchdolských listech 20x
d) z programu vyvěšeného přímo v Horizontu 5x
e) ze Suchdolského kulturního přehledu a Mozaiky 8x
f) z internetových stránek 4x
f) od přátel 2x
Jinak? Jak?: „Od ošetřovatelek“
„Mailem“
13) Jste s naší pečovatelskou službou Horizont spokojen/a natolik, že byste ji doporučil/a svým blízkým přátelům?
1 2 3 4 5
určitě ano spíše ano nejsem si jistý/á spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 1,14
Poznámky: „Udělala jsem to u sousedek“
14) Napadá Vás nějaká služba, která zde v okolí chybí? Nemusí se týkat pouze sociálních služeb, může se jednat o nějaký obchod, kroužek, aktivita apod. Výsledky budeme předávat i Úřadu Mč Suchdol, pro jehož zaměstnance by Vaše odpověď mohla být přínosná. Popřípadě je služba, kterou byste rádi využíval/a v rámci pečovatelské služby Horizont, ale není v nabídce? Odpověď vypište.
„Bohužel je tu jen jedna prodejna novin a časopisů (u pošty). Uvítala bych i druhou.“
„neznám natolik chod PS, abych je odpovědně kritizovala, ale jsem přesvědčena o jejich profesionalitě.“
„Výběrové řízení na poskytovatele stravovacích služeb“
„Cukrárna a chlebíčky“
15) Splnila pečovatelská služba Horizont Vaše očekávání, které jste měl/a před zavedením služby?
1 2 3 4 5
určitě ano spíše ano nejsem si jistý/á spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 1,22
V čem splnila Vaše očekávání? Odpověď vypište.
„Ve všem“
„Vstřícnost, ochota, pečlivost“
„Pravidelná donáška jídel“
„V bodech, v kterých vznikla“
„V současném období dělá maximum možného“
„Pomáhá mi v práci, kterou já už nezvládám, vzhledem k zdravotnímu stavu“
„Je na ní spoleh“
„Mám vždy velmi kvalitně uklizeno“
„Dochvilnost s obědy – kontakt“
„Dodávání obědů“
„Pomáhá s tím, co nezvládám“
„Cítím se s ní dobře“
„Mohu v klidu žít a vím, že zhorší-li se můj zdravotní stav, mohu požádat o pomoc“
V čem nesplnila Vaše očekávání? Odpověď vypište.
„Některé služby neposkytuje (okna, parkety)“
„nevím o ničem“
16) Jak jste se o PS Horizont dozvěděl/a?
– od známých 17x
– od sociální pracovnice v nemocnici 1x
– od praktického lékaře 3x
– od rodiny 12x
– z internetu 3x
– na Úřadě MČ 4x
– z veřejných vývěsek 2x
– ze Suchdolských listů 8x
– jiné (upřesněte) „Zařídila mi to dcera s manželem“
17) Co bylo důvodem k tomu, že jste PS Horizont začal/a využívat?
– vlastní potřeba 31x
– přání rodiny, přičemž potřebu využívání PS uznávám 7x
– přání rodiny, přičemž sám/sama ve skutečnosti o službu nestojím
– žádost o příspěvek na péči 1x
– doporučení lékaře 2x
– jiné (upřesněte): „Řekněme můj věk“
„Smrt manžela“
„Potřeba dovážet obědy. Těžko se mi chodí nakupovat potraviny“
18) Můžete se s vašimi potřebami a žádostí o pomoc obrátit na svou rodinu?
1 2 3 4 5
určitě ano spíše ano nejsem si jistý/á spíše ne určitě ne
- Průměrná „známka“ je 1,47
Tato otázka se netýká přímo PS. Spíše mapuje sociální zázemí klientů a to, zda se se svými potřebami mohou obrátit na někoho jiného než PS. Může to být důležité např. v situaci, která nastala v září – všechen personál byl v karanténě. Dokázali jsme sice zajistit dovoz obědů, ale už málo co dalšího. Klienty jsme požádali, aby se krátkodobě obrátili na své rodiny. Většina z nich tu možnost měla.
Komentáře: „Ne vždy přijde kladný výsledek kvůli vzdálenému bydlišti rodiny“¨
„Dcera žije trvale v zahraničí“
19) Chcete nám ještě něco sdělit? Napadlo Vás někdy, že by se dalo dělat něco lépe, jinak? Máte nějaký nápad, připomínku či sdělení, které by mohlo být prospěšné pro zkvalitnění našich služeb? Odpověď prosím vypište.
„Pěkně formulované (výstižně) otázky dotazníku pro klienty“
„potřebuji, aby pečovatelky dokázaly i práci s koněm“
„Vážíme si vašich služeb, velice děkujeme“
„Úklid prostor“
„Zatím všem pracovnicím děkuji“
JÍDELNÍ LÍSTEK na 1. – 5.2.
27. 1. 2021datum | 1.2-5.2.2021 |
Alergeny | |
pondělí | 1.2. | ||
polévka | Květáková | 1,3 | |
1 | Penne s kuřecím masem a zeleninovým ragů | 1,3 | |
2 Odlehčená Strava | Vepřová směs Flamendr, rýže | 1,3,7 | |
úterý |
2.2. | ||
polévka | Hovězí vývar s masem a noky | 1,3 | |
1 | Domácí lahůdková sekaná, bramborová kaše | 3,7 | |
2 OS | Kuřecí medailonky s rajčaty a sýrem, krokety | 1,3 | |
středa |
3.2. | ||
polévka | Gulášová | 3 | |
1 | Moravský vrabec, špenát, bramborový knedlík | 7 | |
2 OS | Kuřecí nudličky po srbsku, rýže | 3,7 | |
čtvrtek |
4.2. | ||
polévka | Kuřecí vývar s masem a nudlemi | 1,3, | |
1 | Uzená krkovice, čočka na sladkokyselo, okurka | 1,3,7 | |
2 OS | Těstoviny zapečené s uzeným a vejci, okurka | 1,3 | |
pátek |
5.2. | ||
polévka | Čočková | 1,3 | |
1 | Kuřecí gyros, opečený brambor, tzatziky | 1,3 | |
2 OS | Hovězí vařené maso, rajská omáčka, kolínka | 1,3 |
PODPORA v ROCE 2021
22. 1. 2021V ROCE 2021 PODPOŘILY HORIZONT TYTO ÚŘADY a INSTITUCE
Magistrát HMP v dotačním řízení
|
2 337 000 Kč |
Magistrát HMP v grantovém řízení
|
836 000 Kč |
MČ Praha – Suchdol
|
390 000 Kč |
MPSV v mimořádných dotačních programech v souvislosti s pandemií
|
455 682 Kč |
MČ Praha 6
|
87 600 Kč |
MUDr. Lucie Honková | 15 000 Kč |
Výrobce Brimo – prodejní stánek nás nezištně podpořil a daroval nám „party stan“ který budeme využívat při zahradních programech denního stacionáře a doufáme, že i při našich seniorských výročních sešlostech (až nám dá Covid konečně pokoj)
PODPORA v ROCE 2020
22. 1. 2021V ROCE 2020 PODPOŘILY HORIZONT TYTO ÚŘADY a INSTITUCE
Magistrát HMP v dotačním řízení
|
2 107 000 Kč |
Magistrát HMP v grantovém řízení
|
892 000 Kč |
MČ Praha – Suchdol
|
390 000 Kč |
MPSV v mimořádných dotačních programech v souvislosti s pandemií
|
237 834 Kč |
Letiště Praha a.s.
|
90 000 Kč |
MČ Praha 6
|
88 100 Kč |
MUDr. Lucie Honková
|
15 000 Kč |
JÍDELNÍ LÍSTEK na 25. – 29.1.
19. 1. 2021datum | 25.1-29.1.2021 |
Alergeny | |
pondělí | 25.1. | ||
polévka | Česnečka | 1,3 | |
1 | Vepřové po zahradnicku, brambor | 1,3 | |
2 Odlehčená Strava | Kuře po čínsku, rýže | 1,3,7 | |
úterý |
26.1. | ||
polévka | Hrachová | 1,3 | |
1 | Segedínský guláš, houskový knedlík | 3,7 | |
2 OS | Francouzské brambory, okurka | 1,3 | |
středa |
27.1. | ||
polévka | Hovězí vývar s rýží a hráškem | 3 | |
1 | Kuře ala kachna, zelí, bramborový knedlík | 7 | |
2 OS | Smažený vepřový řízek, brambor | 3,7 | |
čtvrtek |
28.1. | ||
polévka | Fazolová | 1,3, | |
1 | Vepřové po Srbsku, rýže | 1,3,7 | |
2 OS | Špagety carbonara sypané sýrem | 1,3 | |
pátek |
29.1. | ||
polévka | Drůbeží vývar se zeleninou a masem | 1,3 | |
1 | Hovězí na česneku, špenát, bramborový knedlík | 1,3 | |
2 OS | Povidlové buchty, bílá káva | 1,3 |
STALO SE v PROSINCI 2020
18. 1. 2021Měsíc nezačal dobře. Hned prvního jsme nechali odvézt jednu obyvatelku sanitkou do nemocnice. Z nemocnice jsme neočekávali dobré zprávy. A skutečně – v sobotu 5.12. námjejí příbuzní dali vědět, že zesnula. Žila zde od roku 2003 a byla poslední z „první generace“ jeho obyvatelek.
Ve společnosti stále platil nouzový stav, takže jsme stále nemohli pořádat akce pro veřejnost. Nemohlo být tedy ani tradiční předvánoční setkání alias besídka. Daniela s klienty sice horlivě pekla cukroví, ale neměli jsme je komu nabídnout. Tak jsme je podle hesla „co si doma upečeme, to si doma sníme“ konzumovali ve stacionáři. A každý z klientů při své poslední návštěvě dostal balíček s výslužkou.
Stacionář byl utěšeně zaplněný a navíc sem začali chodit 2 noví klienti.
Jedna z věcí, o které jsme kvůli covidu přišli bylo adventní setkání s Rybičkou. Nabídli nám tedy aspoň, že v rámci své společné procházky nám přijdou zazpívat před okno. Bylo to milé. Jen nás trochu mrzelo, že to proběhlo v pátek, kdy je tu relativně málo klientů. Už aby bylo po covidu a mohli jsme si s dětmi zadovádět na živo.
Stále sem chodila praktikantka Kristýna. Skončila až těsně před Vánocemi. ještě si stihla pro klienty připravit povídání o vánočních zvycích, během kterého si pouštěli lodičky z ořechových skořápek, lili olovo atd.
Kristýna se velmi osvědčili a až budeme v létě hledat brigádnici, určitě ji oslovíme s nabídkou.
Velkou událostí pro nás bylo předání nového auta. Pan Marek z reklamní agentury Kompakt jej pro nás sháněl celý rok. Resp. sháněl firmy, které by si na něm zaplatily reklamy, za které by bylo auto pořízeno.
K předání vozidla došlo v úterý 22.12. za přítomnosti zástupců Kompaktu a několika firem, které na něm mají reklamu. A také za přítomnosti několika klientů, kteří se v něm budou vozit.
S klienty jsme pro tuto malou slavnost upekli kapra. Tedy přesněji bábovku ve tvaru kapra. A s Lucií klientky dopoledne připravily chlebíčky.
A hned druhý den dopoledne jsme se s tímto vozidlem vydali pro Betlémské světlo. Většinou pro něj jezdíme do katedrály sv. Víta. Letos byl ale celý hrad zavřený, aby koronaviry nemohly na pana prezidenta. Betlémské světlo jsme si proto letos připálili u skautů v Nerudovce. A dlužno poznamenat, že jsme světlo na Suchdol nepřinesli nadarmo – lidé si pro něj celkem chodili.
Během vánočních svátků měla službu Elis, která tu Vánoce trávila poprvé. S několika obyvateli se na Štědrý den odpoledne sešla. Podobné posezení proběhlo na Silvestra odpoledne.
Tak nám skončil neobvyklý covidový rok a všichni jsme doufali, že ten přicházející bude lepší. Ale to jsme ještě nevěděli, co nás hned na začátku ledna čeká….
FOTOGRAFIE z PROSINCE 2020
14. 1. 2021JÍDELNÍ LÍSTEK na 18. – 22.1.
11. 1. 2021datum | 18.1-22.1.2021 |
Alergeny | |
pondělí | 18.1. | ||
polévka | Hrstková | 1,3 | |
1 | Rizoto s kuřecím masem a zeleninou, sýr, okurka | 1,3 | |
2 Odlehčená Strava | Vepřové na houbách, rýže | 1,3,7 | |
úterý |
19.1. | ||
polévka | Kulajda | 1,3 | |
1 | Kuře na zelenině, brambor | 3,7 | |
2 OS | Frankfurtská hovězí pečeně, knedlík | 1,3 | |
středa |
20.1. | ||
polévka | Hovězí vývar s masem a vejci | 3 | |
1 | Halušky s uzeným masem a zelím | 7 | |
2 OS | Kuře na paprice, kolínka | 3,7 | |
čtvrtek | 21.1. | ||
polévka | Gulášová | 1,3, | |
1 | Čivabčiči, brambor, hořčice, cibulka | 1,3,7 | |
2 OS | Milánské špagety sypané sýrem | 1,3 | |
pátek |
22.1. | ||
polévka | Kuřecí vývar s nudlemi | 1,3 | |
1 | Pečené vepřové maso, dušená kapusta, brambor | 1,3 | |
2 OS | Kuřecí nudličky na kari, rýže | 1,3 |
JÍDELNÍ LÍSTEK na 11. – 15.1.
5. 1. 2021datum | 11.1-15.1.2021 |
Alergeny | |
pondělí | 11.1. | ||
polévka | Francouzský vývar | 1,3 | |
1 | Pečené kuřecí stehno, šťouchaný brambor | 1,3 | |
2 Odlehčená Strava | Vepřové nudličky po srbsku, rýže | 1,3,7 | |
úterý |
12.1. | ||
polévka | Boršč | 1,3 | |
1 | Vepřová roláda, špenát, bramborový knedlík | 3,7 | |
2 OS | Přírodní hovězí pečeně, zadělávané fazolky, brambor | 1,3 | |
středa |
13.1. | ||
polévka | Hovězí vývar s masem a nudlemi | 3 | |
1 | Kuřecí steak zapečený braskví a sýrem, krokety | 7 | |
2 OS | Vepřové maso v mrkvi, brambor | 3,7 | |
čtvrtek |
14.1. | ||
polévka | Bramboračka | 1,3, | |
1 | Máslový řízek, bramborová kaše | 1,3,7 | |
2 OS | Vepřové ledvinky na slanině, rýže | 1,3 | |
pátek |
15.1. | ||
polévka | Kuřecí vývar s krupicí a vejci | 1,3 | |
1 | Vepřové na kmíně, rýže | 1,3 | |
2 OS | Dukátové buchtičky s vanilkovým krémem | 1,3 |